星期四, 7月 04, 2019

半島冰室


















在炮台山一帶都有好多食店,之前見到呢間冰室經常都大排長龍,今日就去試吓佢,雖然要等位,但係其實好快,因為D人都係快食快走,因為都坐得比夠逼,都唔適合坐低慢慢傾計果種,所以客流量都非常大,餐牌睇落同一般茶餐廳差不多,價錢亦都好實惠,非常貼地街坊價,叫咗佢哋最出名嘅潤牛麵,同埋芝士豬扒包,佢仲有黑松露炒蛋多士都係名物,都係想試嘅,不過食唔到咁多野,下次先再試!豬扒包味道唔錯,芝士配麵包都唔會差得去邊,麵包又軟冧所以好食,個豬扒就麻麻哋,唔係咁入味,人潤牛麵就幾好食,豬潤啱啱好熟,牛肉就一般啦,麵就係大光麵,我都好少食茶餐廳嘅麵,不過為咗食佢破例一次啦,食物質素同價錢來講,都算係物超所值,因為價錢真係好平!食物都比一般茶餐廳好食!









沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...