星期四, 6月 20, 2019

Tea WG 1837






















上個月在又一城見到會開 Tea WG 1837,早幾日就已經開左,今日放假,就去試下佢,一點幾見仲有好多位,原來有 event ,2:30 要交枱,雖然有D急,都應該預多左時間,可能 event 3:00 才開始吧!

門口的餐牌是全日供應的主餐牌,午餐另有餐牌,starter 係 mushroom soup ,主菜有三款選擇,我選擇了西班牙八爪魚配北海道帶子,飲品就叫了凍茶,是 Geisha blossom tea,個湯味道比較淡,跟湯嘅麵包就幾好食,麵包仲可以 refill ,八爪魚都幾大舊,伴左青豆蓉,味道都唔錯,茶既味道比較清淡唔會太濃,啱晒我飲,店員服務都好友善,下次可以再嚟試吓其他嘢食!








沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...