星期四, 5月 30, 2019

申請回鄉證、Bigpack café





















終於搵返舊果張回鄉証,可以申請換張新的喇,先上網做咗預約換証,揀咗網上填表及自助辦理,上網填番一D基本資料,預約左日期同時間,要帶齊四樣野去做自助辦理,1)身分證、2)舊回鄉証、3)相片檢測合格回執、4)合規格的紙質相片,但係乜嘢係回執呢?今日去到現場就知道啦,原來你係一定要在現場影證件相做第四樣”合規格的紙質相片”,原因係一套四張的證件相,印出來的時候,下面有一個條碼,呢個條碼就係回執,即係證明你張相合規格,我早左去到,先去影相,跟住有幾部自助機可以用,但係未夠鐘到我預約嘅時間,所以要等到夠鐘先可以辦理到,嘗試去辦理都係做唔到,一定要你係預約嘅時間先至可以做,坐一陣等到夠鐘就走埋去部自助機,先掃描舊回鄉證,然後掃描身份證,再掃描相片下面嘅條碼(即係回執),然後再要向住部機嘅鏡頭影一張相,我影相嘅時候望住下面D掣,所以影出嚟眼向下望,但係又冇得比你選擇再影過,唯有等一陣辦手續嘅時候睇下可唔可以影過,跟住部機就會比一張籌你,跟住就等叫Number,因為部自助機冇乜人用,所以只有一個窗口係辦理自助機嘅申請,個窗口有人辦理緊,等左一陣之後,果個人完成左就到我啦,埋到去窗口,就係交相同埋交費,職員見到我張相影得唔好,即刻可以影過另一張,因為窗口果度有個鏡頭可以再影相,成個過程包括等候時間只係用咗17分鐘就完成晒走得!真係好快,終於辦理好申請啦,要等十幾日之後先可以攞到張証!


















辦理完申請之後,去附近個商場 The forest 搵嘢食,呢個商場嘅設計都幾靚,不過真係比較細咗D,鋪頭唔係好多,而且多數都係賣體育用品,可能因為商場身處波鞋街,入面都有幾間食店,揀咗呢間嘅原因係佢有室外位,其實未行入商場之前已經望到呢個露天座位,入到黎冇乜客人,室外位置有五張枱,三張都已經有人,我叫咗一個芝士雞胸肉配麥包,叫咗杯咖啡,不過杯咖啡好甜,响度坐左陣,因為今日天氣涼涼地,加上頭先涼左一陣冷氣,所以有D凍,雖然天色唔係好好,不過冇落雨,坐喺度都好舒服,呢度主要係食一D意粉,亦都有一D熱烤刨芝士嘅食物,不過佢嘅份量比較多,最少都要二人或者四人份量既食物先有刨芝士食,睇吓下次有冇機會同埋朋友一齊嚟試吓啦!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...