星期五, 4月 26, 2019

大都烤鴨





















就快到母親節,我地提早出黎慶祝,又去上個禮拜已經去過嘅大都烤鴨,呢度其實得三張大枱,有兩張係同一間房內,另外一張就自成一角,雖然去兩張枱果間房都必經過我地張枱,不過出入人唔多,所以都問題唔大,反正坐大廳都周不時人來人往,我地叫咗傳統嘅烤鴨,仲叫咗水晶鴨舌、牛肋肉、叉子燒餅、糖醋魚等,同上次食果D差唔多,甜品就一定要叫燕麥番薯,個個都話好食,食得好飽呢!













沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...