星期五, 4月 19, 2019

新南苑

























又去新南苑食雞煲,好友生日飯局,為咗要就其中一個在旺角返工,所以去旺角食,我哋先叫咗一個唔辣嘅雞煲,因為好友帶埋個女出嚟,佢個女只有九歲,所以唔叫辣嘅雞煲,唔辣嘅雞煲真係冇咁好食,應該話唔辣嘅雞煲先食到完味,證明的雞調味做得麻麻地,平時只係比辣味蓋過左!雞煲要煮8分鐘,煮得來就齊人喇,我哋只係食一煲,因為在坐個個都食得唔多,加上佢又整咗一盤蟹俾我哋,一共有五隻,有兩個唔食,所以我食咗兩隻,食完都已經飽飽地,跟住就嚟咗一盤海鮮,今日個海鮮就唔錯,蜆都幾大隻,係蟶子比較細隻,除咗海鮮仲有兩碟牛肉,其他配料就唔送上嚟,佢地改咗做法,等你落我打 order 先俾你,之前係唔係都比D丸之類嘅下欄嘢俾你,但係根本好多人都唔食,係食唔晒,而家咁樣做仲好唔使浪費食物,食完火鍋我地切埋蛋糕,食完蛋糕就坐喺度傾咗一陣間計,話題都離唔開前幾日發生嘅安心偷食事件,呢單野都真係幾震撼!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...