星期一, 3月 18, 2019

百樂小館





















今日相約一班好友,慶祝我地相識15周年,時間過得真係好快,估唔到我地咁快就已經識咗15年,睇返當年我地一齊去玩嘅相,真係變化好大,有三個近年都做左媽媽,當然亦有一兩個冇乜點變!

本來今次齊晒人,但係經常甩底果個甩底王,當然又甩底啦!真係可惜!

呢度好新淨,應該裝修冇幾耐,座位都唔算太多,今晚亦都唔滿座,我地叫咗幾個小菜,有椒鹽鮮魷、魚香茄子、滷水鵝片、椒鹽白飯魚、兩面黃等等,食物的質素都唔錯,不過碟頭比較細,相對來講價錢就偏貴,基本上食完都唔算好飽!不過我哋就食埋甜品,因為話呢度啲甜品都唔錯,我哋叫左幾款甜品,有湯圓、綠豆爽等等,味道唔錯,亦都唔會太甜,最後我哋影埋大合照,因為少咗一個人,所以我地用手機開咗佢張相,一齊影合照!
















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...