星期三, 2月 27, 2019

瑪寶鮮





















好友話佢有朋友介紹去呢度食嘢,貪佢唔使開瓶費,仲供應埋酒杯俾你,其實呢度主要係食中菜,好友帶咗兩支紅酒嚟!我地叫咗幾個小菜,一路食下野、飲下酒、傾下計,好耐都冇試過咁齊人,加上好友第一次帶女朋友出來,女朋友斯文大方,又同我地傾得埋,真係幾開心,好友難得離婚後咁快搵到咁好條件嘅女朋友,證明香港真係好多剩女!

呢度裝修格局同一般中菜館差不多,食物質素都OK,分量就同一般例牌差不多啦,我地都坐左幾耐,因為好友要11點幾先至到機場,所以有大把時間,可以慢慢食慢慢傾!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...