星期二, 2月 26, 2019

2019年2月 東京散心之旅 Day 7 - 東京駅、成田空港 Terminal 1




話咁快就行程完結了!今日搭 15:30 航班,所以冇乜時間,只係預留多少少時間去東京站買手信,朝早九點幾 check out 離開酒店,避開返工繁忙時間,搭 JR 一個站去秋葉原,轉車落去東京站,原本諗住去大丸買朱古力餅,但係唔記得咗大丸在站外面,因為我已經入咗閘,所以唔可以再出去,咁唯有買一款手信啦!今次因為行李嘅關係,所以只係買少少,同埋因為好友指定要呢隻手信,所以先至買!就係我自己都好鍾意食嘅呢隻 New York perfect cheese 芝士小食!

買完手信仲有時間,去咗壽司清食野,佢有幾款 set 選擇,不過我冇叫到 set ,只係散叫左六件壽司,因為一個set份量太多,而且有D 唔係咁啱食,所以揀自己想食嘅,六件就夠啦!壽司質素一般,今次行程裡可以話食唔到一餐滿意嘅壽司!

















食完野行多一陣就去月台等車,東京站進行緊大裝修,不過呢個月台好似唔會裝修咁,定係未裝修到呢度啦,所以好舊,日本火車一向準時,我搭果班車,當然係準時到達準時開出,去到機場唔使一個鐘,回程都係在 Terminal 1 上機,好少去Terminal 1 ,近幾次去東京都係在 Terminal 2 離開,今次去到覺得佢有D位置好似裝修過,定係我太耐冇去 Terminal 1 所以唔記得左?總之就有D唔同,不過呢邊始終多嘢睇D!

先去將行李寄艙,寄艙之前去磅重,只係16.8kg,於是我擺埋件羽絨褸入個喼度,都係17.2kg,完全控制在20 kg以內!過關前去食嘢!去咗一間叫做日本の中華そば富田,食咗碗湯麵,然後就過關























過咗關之後,覺得呢邊個商場係翻新左,亦都比起Terminal 2 多好多舖,之前有一間叫做 Akihabara (秋葉原),屬於 FaSoLa 集團,見到另一間叫做 Asakusa (浅草),都係同一個集團,只不過店入面嘅裝飾跟返店名,例如 Asakusa 就有個雷門嘅燈籠!我諗緊想買支梅酒俾朋友,因為佢在大阪買咗支梅酒俾我,所以我想回返一支俾佢,不過見到冇乜選擇,又冇得試,唔知好唔好飲,正當我喺度睇睇下嘅時候,有個 promoter ,係一個識講少少國語同廣東話嘅日本人,佢推介一支清酒俾我,佢話釀製方法同十四代係一樣,而且攞左17回金賞,問我有冇興趣試下,咁我又覺得一試無妨,試過味道又真係唔錯,都幾好醇,價錢亦唔貴,似係一D小家庭式經營嘅酒廠生產,因為個包裝好簡單,所以我買咗兩支自己飲,另外佢亦都介紹左有一支梅酒,入面係有浸左幾粒梅,有D似 Choya 果隻,佢話有得試咁我又試下囉,因為真係想買,佢講解同 Choya 嘅分別,佢話 Choya 係用燒酎浸,而呢支係用清酒浸,味道的確係幾好,所以就買左3支,一次過買咗五支酒都真係好重,之前果幾日唔買都係因為驚行李過重,所以留返在機場買,卻無意中搵到唔錯嘅酒!

總結今次行程,都唔係好散到心,始終成日諗住工事,都幾影響心情,都想快D返工處理公務,唔使比佢煩繞住!而且今次都好多唔係咁順利嘅事,不過好在平安大吉,都係果句啦,最緊要人冇事啫!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...