星期二, 1月 29, 2019

迪士尼新春報喜賀豬年





















過年前去一轉迪士尼,睇下有冇賀年物品可以買,應該點都有D利是封可以買到,今日遲咗少少入去,新年冇乜特別嘅 promotion ,主要係購物儲印花,今年豬年,所以搵左三隻小豬做主題,好多產品都有果三隻豬,入到去已經做完巡遊,所以淨係去咗玩 Ironman ,今日超多人,而且好多都係國內遊客,周圍都係國語,我以為農曆新年期間先至會多人,點知新年前都已經咁多,我冇乜嘢睇啱,就真係淨係買咗利是封,今年Duffy 利是封都幾靚,有少少立體,一套10個,剛剛好 Duffy 同 friends ,Shellie May、Stella Lou、Gelatoni 同 Cookie 五個造型,每款兩個利是封!我只係買咗一包,用來包比最熟嘅人!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...