星期一, 12月 17, 2018

倫哥尚品火鍋私房菜






















連續第四晚打邊爐了!今晚同同事一齊聖誕gathering,講好左每人要買一份禮物交換,價錢要$150至$200 ,我買咗個風筒比較實用D!

今晚去左尖沙咀呢間火鍋店,我地book左一間房,先食住雞煲等,我地叫左中辣同大辣,個雞煲都幾好味,所以我地叫多兩個,到人齊果陣一齊再食,食完雞煲佢又會比碗燉湯我地,然後仲有每人一隻好細隻嘅鮑魚,跟住就會上刺身,其實食完刺身都已經飽!跟住再上海鮮拼盤,份量都好多,其實我地唔係好食得晒,因為仲有其他火鍋配料,食到咁上下我地就玩交換禮物,我就收到一份高達模型!對我來講係完全冇用,所以諗住將佢送俾同我一齊放飛機嘅朋友,因為我記得佢架車上面有高達公仔,不過唔肯定果隻係咪真係高達!交換完禮物再食埋糖水就走,真係食到非常之飽!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...