星期五, 12月 14, 2018

永發茶餐廳





















又係12月之星生日飯局,尋日打完邊爐今日又打!今次去上水呢間永發茶餐廳,已經好耐冇食過喇,我都好鍾意佢個湯底同埋雞,佢D雞係好厚肉同埋唔肥,仲好滑!對上一次已經係幾年前食,因為好少入去上水咁遠,咁岩今次有幾個住大埔同馬鞍山,想過嚟食,今次就佢哋一次,唔使佢地出九龍,我地入去新界!

我因為在旺角撞見好友,一齊行咗一陣間街,所以遲咗入去,去到都要等位,因為晚飯時間都好多人,呢度個格局係茶餐廳咁樣,所以等位都有少少亂,而且D枱都有少少逼夾,今次多左兩個人,一個係新加入群組嘅,另一個就係組員嘅丈夫,大家都係相識嘅,第一次咁多人一齊食,我地叫咗醉雞鍋,個個都話隻雞好味,所以要叫多一隻,同時要加返酒落個湯度,D牛肉雖然個樣麻麻地,不過牛味都幾重,整體來講都好好食!呢度D侍應阿姐都幾搞笑,我地仲請左包薯片比佢食!

我地成晚傾計又喺度想當年,好開心,切埋蛋糕就走啦,今晚新加入果兩個都有揸車,可以車我哋返去,一架新界一架九龍啱啱好!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...