星期五, 10月 19, 2018

Three on Canton






















又有生日飯局,其中一個好友甩底王,又再甩底,今次話係爸爸死忌,要返屋企食飯!都慣左佢每次有不同理由甩底!

原本去西環食火鍋,但係要就甩底王先改去九龍,既然訂晒位就照去!一早去到攞位先,呢度食物選擇都幾多,之前食過一次質素都唔錯,今晚見質素好似冇之前咁好,不過都唔差嘅,冷盤有即開生蠔、龍蝦、蟹腳、刺身等等,熱葷亦都有好多選擇,有片皮鴨、煎鵝肝、牛扒,羊架等等,以 buffet 來講算多嘢食,甜品嘅選擇亦都好多,不過我唔係特別喜好大量甜品,主要都係食水果同埋麵包布甸,我地都食到好飽!原本好友買咗蛋糕,但係我地食得好飽,同埋切餅費要$200,所以淨係攞個蛋糕出嚟影相吹蠟燭,冇切到餅食!要好友將個蛋糕攞返屋企同屋企人食!

















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...