星期四, 9月 13, 2018

航拍 6 - 汀九麗都灣






















最近DJI 出咗新機 Mavic 2 Pro 用上 Hasselblad 鏡頭,畫質提升不少,電池嘅使用時間亦都多咗幾分鐘,另一個款 Mavic 2 Zoom 就只有兩倍變焦,相對之下就失色喇,好友蠢蠢欲動好想換機,雖然我都好鍾意部新機,但係我諗佢如果每年都出新款,我哋都換唔到咁多,可能出年有更強勁嘅機都唔定!所以都冇打算換機!

尋日颱風百里嘉啱啱走咗,另一個超強颱風山竹來勢洶洶,預計話星期日會最接近,兩個風中間嘅今日,天氣放晴,雖然有D風但係唔係好強烈,我哋趁呢個機會就去放飛機,好友早一個月前去左汀九果間酒店住咗一晚,在酒店望到有個沙灘,已經想放飛機,所以今日我地就去果度,行到落去沙灘先至知道原來係叫麗都灣,可能就快打風,所以海灘冇乜人,只有一兩個人游水,我地行去沙灘則邊嘅長廊,果到比較空曠,所以喺果度放起飛,飛出去影汀九橋同青馬大橋個景都唔錯,今日雖然都有D熱,但係都有D風,所以都唔會太辛苦,今次放到第三舊電嘅時候,有少少驚險,本身設定左電池剩餘30%就會自動返航,我飛到去青馬大橋嘅時候要自動返航,我諗住影多幾張相先飛返嚟,影完佢係咁警告我要回航,所以我就即刻回航,但係飛行嘅途中個電池用得好快,可能我飛得太遠,飛回來差D唔夠電!去到剩返幾個%嘅時候,個遙控話要降落,但係我都未見到部機係我頭頂出現,我以為會降落在海上,原來佢飛咗係側邊,好在好友睇到,叫我即刻降落,咁先至冇事,因為我見唔到架機,我以為佢唔知會唔會撞到汀九橋,果下真係好緊張,因為過警告聲越嚟越急,畫面顯示未到,仲不斷喺度講要降落,嚇到我地以為架機唔見咗,真係嚇死寶寶!好在有驚無險,安全降落,下次都係預返多少少電先返航!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...