星期三, 8月 29, 2018

友和






















很多年沒有去這家日本餐廳了,今日行咗幾間食店都唔知食乜好,忽然就想起這一家,就去睇下有冇位!

呢幾日不斷落雨,好多食店都唔多客,呢間都唔例外,上到去都見到幾多位,我地坐咗一間二人房,房入邊仲有一部細細部嘅電視機,見餐牌有D套餐,主要都係二人餐同埋三人餐,二人餐好似好少嘢食,所以叫咗三人餐,不過都驚份量太多,但係又想食龍蝦,所以都係叫咗先,先來沙律同魚乾,跟住係刺身拼盤,刺身非常厚切,龍蝦就好細隻,不過好新鮮好好味,跟住就上埋卷物,食完刺身同卷物,都已經幾飽,我地睇下電視,再等之後的食物,仲有豚肉生姜燒,同埋蟹膏炒飯,食埋真係好飽,但係仲有燒帆立貝!好彩食物嘅份量都唔算好大,兩個人食三個人嘅份量,都真係好飽,我地有叫到 sake 飲,sake 杯好特別,印象中好似之前已經見過,但係唔肯定係咪喺呢度見到!食飽飯坐咗一陣就走喇,始終食得太飽都係要行下消化下好D!










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...