星期三, 8月 15, 2018

飯局作客





















又去好友家食飯,本來七大一小的八人餐,其中一個好友有事走左,佢剛走,我便到!

今日整左蒸肉餅,因為有小朋友同孕婦,有兩塊牛扒,一塊要全熟比孕婦同小朋友食,另一塊要五成熟,比大人食!屋主炒左碟兩碟豆苗,蒸左蝦、蚌、石斑,炒左碟蜆,仲煲左蕃茄薯仔湯,個湯好好味,好足料,唔使落鹽,都好夠味!

走左的好友因為朋友有事才走的,因為她走的時候我不在場,好友們話佢喊住走,令我好擔心,夜晚食完飯 WhatsApp 佢,話原來佢個朋友去世,剛送走了他,我只能安慰她幾句,都唔知講乜好!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...