星期四, 7月 19, 2018

鮮番茄意粉

















今朝瞓醒有D唔舒服,周身骨痛作感冒!即刻冲杯感冒茶飲先!

約左師傅剪頭髮,出去尖沙咀食D野,又去山頭火食拉麵,食左幾啖冇胃口,唔想食,去到 salon 可以坐下休息,今日突然覺得個師傅老左好多 !眼紋出晒來,面頰看來鬆弛了不少!佢今日好有興致傾計,一路坐係我身邊同我講嘢,不過我今日狀態唔係幾好,要撐住同佢傾計個人都好攰!不過佢講嘅話題我都有興趣聽,就係佢最近試咗皮秒去斑呢個療程,我知佢一向都有去打斑,佢都係話第一次去試呢個皮秒去斑,我之前睇過一D 介紹,都好有興趣,佢猛話個效果好,以佢打斑多年嘅經驗,佢都話好好,最重要佢係搵D試做價平,又唔 Hard sell 的美容院,佢都 send 左資料比我,我再睇下去唔去試!

剪完髮,回家之前去買材料整意粉,乘車回家時睡著了,感覺很疲累,回到家𥚃,先午睡休息一下,瞓左兩小時,當堂精神咗好多!而且覺得肚餓,就去煮意粉!呢個意粉食譜,係睇”意大利衣食住行- KK life in Italy ”個Facebook學嘅,煮緊意粉嘅時候,就用個鑊煎香左D蕃茄,然後先至加意粉同埋羅勒葉去炒,唔睇佢介紹都唔知,原來羅勒葉係唔可以用刀切嘅,因為佢遇到金屬會變黑,所以用手撕D葉出嚟!食譜要用巴馬臣芝士 parmigiano reggiano cheese ,但我唔記得買!所以爭左少少,而且意粉煮得乾身左D!味道係 ok 既!下次可以掌握得好D!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...