星期三, 6月 27, 2018

2018年6月第一次去名古屋 Day 5 - 名古屋駅,中部機場





















話咁快就第五日啦!今日四點幾機,D時間兩頭唔到岸有點早,不過冇得揀,呢班已經係最晏嘅一班機,尋晚已經在車站買定今日嘅火車飛去機場,得返幾個鐘頭都唔知去邊好!繼續留在火車站附近行下,行李就擺低咗喺酒店先!

先去搵食去返らまいもん通り,唔係好多間有開,去左一間なご家,主要係食拉麵同一D日本小食, 叫左一碗鹽ラーめん,同一客手羽先,味道一般 !






















今日要去搵一個叫做 Unimall 嘅商場,呢幾日喺車站都見唔到有呢一個商場,其實佢係地下街,不過見唔到有指示係點樣去,後來我估佢應該係8號或者9號地鐵出口果度入去,我在地鐵站嘅8號出口入去睇下,呢度之前去搭火車返來嘅時候去過,再行入少少就見到係 Unimall ,主要我係想去搵 fancl ,因為fancl D嘢平過香港,大約係香港嘅六至七折,入到呢個商場嘅地下街,再行落多一層,原來入邊都有幾多商店,搵下搵下就見到 fancl 喇!在 Diana 鞋店果條巷入去就見到,間舖好細,我入去行咗一陣,睇啱自己要買嘅嘢就攞個籃去執,我見到佢出咗25周年特別版嘅卸妝油,入邊係有薰衣草味,就買一支試下啦,我記得有03年我去東京買 fancl ,當時佢地係10周年,送咗隻碟俾我,我依家仲用緊,今年25周年,就即係15年前嘅事喇!



















買完野返酒店攞返行李,將啱啱買完嘅野塞埋落個喼度,就出發去搭火車啦,去到火車站未夠鐘,在月台坐咗一陣,差唔多有車先至行去月台等,今日班車冇乜人,旁邊無人坐,大概35分鐘就去到機場啦!去到機場,先去寄艙,同樣係自助辦理,印行李牌,自己貼,再埋 counter 寄艙,放低左行李就可以去行下,機場的商店街比想像中大,有扶手電梯行上去就見到有個露天觀景地方,可以睇到D飛機,不過好曬,所以睇一陣就去,入返去見有D食店,見到一間叫做鈴波的,之前在 Esca bazar 都有,主要係食銀鱈魚,又去試試!叫左個跟埋刺身的套餐,銀鱈魚有點焦,味道都 ok ,食完野繼續行多陣,呢度仲有個溫泉可以浸!

時間差唔多就過海關先,過咗海關仍然有得shopping ,不過都係一D名牌店,同埋手信店,亦都見有一D係 2020年奧運嘅紀念品,我就冇嘢睇啱,夠鐘就上機,返香港!












沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...