星期五, 5月 25, 2018

飯局主場 - 第十四回






















近幾個月冇招呼朋友來吃飯,好友生日,原本去佢屋企食,因為種種原因改了期,亦改了去我家!每次朋友來,都略略打掃一下,徧徧吸塵機壞了!唯有用傳統方法,掃把!

清潔好,先去九龍城買蛋糕,壽星仔指定要食 Tony Wong 的拿破倫蛋糕,另一好友的小朋友不吃芒果,所以要買士多啤梨拿破倫,去到見只有芒果和雜莓,唯有買雜莓,反正都有士多啤梨只係加左berries !買完蛋糕返屋企放低,身水身汗了,搭車出尖沙咀買野!坐巴士可以涼冷氣,有D肚餓,如果食碗拉麵又驚太飽,最後買咗個麵包頂住當先!

行咗去 franc franc 睇嘢,因為尋晚打爛咗個皂液樽,所以買返一個,然後撘車去旺角,再轉小巴去大成街街市,約了好友一齊去買餸,今晚煮幾味小菜!買左條英䱽返去煎,都幾貴!貴過買海斑!仲有鮮蝦,整茄汁蝦碌,豬肉餅、湯浸莧菜、牛肉炒雜菜!我地五大兩細,五個餸唔多夠,買埋雞翼,應該夠!

買完餸,又係大廚煮嘅時候,又係成班女人坐响度等食!今日得一個人煮,因為另一個要晏D先到,我都係幫手洗洗切切,好彩有蒸爐幫手,人齊都差唔多煮好,等一陣就開飯,六個餸啱啱好食清晒冇剩!食完飯切埋個生日蛋糕,然後大家坐低傾下計,又同D細路玩下,兩個細路好嘈吵,玩到成12點先走,佢地走晒之後,跟住就到我洗碗嘅時間喇!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...