星期二, 5月 29, 2018

慢煮工業

















今晚即興約咗好友食飯,我睇完戲同佢會合,去咗太子呢間餐廳食,其實呢度剛剛開業無耐果陣,我已經來過,只係佢冇位所以冇食到,今次依然係冇位,不過得我地一枱等,咁就等下啦!今日仍然好熱,坐响出邊等都幾辛苦,好彩都唔係等太耐,呢度餐牌食物選擇唔多,因為主要係慢煮嘅扒類,而且呢度係半自助式,要自己埋去收銀處落單,自己攞水飲或者餐具調味料等,店內嘅冷氣唔係好夠,因為樓底好高,個冷氣機又好舊,而且成日開咗門,搞到我地要攞芭蕉扇出嚟用!

我地 order 左西冷牛扒同豬鞍,兩個扒都沒有汁料,牛扒上面有鹽,所以唔使落汁,豬鞍上面都有小小調味, 切開個扒睇,的確係慢煮,不過塊扒唔算出色,雖然係慢煮,但用了普通質素食材,只能夠話保持到肉汁,而肉味唔算特別好!side dish 有薯條同椰菜仔,椰菜仔烚過了,有點黃而且很濕,薯條亦都唔見得特別好食,整體感覺這店子是一班年輕、而沒有太多食肆經驗的人做,廚技和經營方式都很年輕,沒有經驗的感覺!所以見到人客都係以年輕人為主,因為價錢比較平,較成熟的食客會感覺食物質素好一般!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...