星期六, 2月 17, 2018

川莊





















今日行程豐富,飲完茶去咗黃大仙拜神,然後去睇戲,睇完戲食飯!

近近地去戲院附近食,見到呢間食川菜同埋川燒,門口見到店員在燒烤,又去試下!因為唔係太肚餓,所以只叫咗少少嘢食,叫咗一個水煮魚,可以揀四款配料,我哋揀咗芽菜、腐竹、朱紅同埋木耳,加個乾煸四季豆,再叫三款串燒,羊架、一口和牛、蜜桃鴨胸,川燒都係加左孜然粉燒,我覺得搶左食物原本的味道!個和牛吃起來像羊肉,鴨胸比預期好味,羊架冇羶味,都唔錯,水煮魚個碗好大個,講明14吋直徑,辣度有5級選擇,我地楝2級辣,味道都ok,我地又叫左特飲,都食得好飽!

























食完飯又去一芳買野飲,幾鐘意飲呢間,因為主要賣水果茶,有別一般珍珠奶茶的台式飲品店,又可以有唔同甜度揀,可以揀微甜,啱我!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...