星期五, 1月 26, 2018

三郎日本料理





















好友從美國回來幾天,相約一起吃飯,原本想食午餐,但係今日有野做,要夜晚先得閒,所以食晚飯,好友話想食日本野或者粵菜,比左幾間佢揀,揀左麻市滋味館,冇訂位,walk in 真係冇位,轉去食日本野,呢間餐廳要上樓,地方唔太大,坐位有點密,不過只有五成入座,所以都ok !

我地叫左兩款壽司、燒秋葵、鰻魚炒飯,我地都鐘意食左口魚裙邊,好友住過日本,識日文,佢話以前得日本有得食,佢好鐘意,又話以前住日本都經常自己煮秋葵食,今晚叫左好少野食,大家都覺得年紀大左,食野少左,我特別係晚餐,食得唔多!我地慢慢食慢慢傾,呢度好在唔多人,坐耐D都得,店員仲係咁添茶水,我地傾左兩個鐘,然後去食糖水!


























原本想去妹仔記,但係搵唔到,後來見到發記,就去發記食,因為我地都鐘意食榴槤,所以叫左兩個榴槤蛋白燉奶,好友話在美國也有榴槤,但係急凍的,急凍後唔好食!呢個燉奶唔係咁好食,榴槤都係就咁食好D!

送別好友,自己撘巴士返去,返到屋企拆禮物好友送了 Tiffany 的銀吊咀給我,還有香水版,我都冇買野比佢添!真係多謝呀!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...