星期日, 12月 31, 2017

漁火






















約了好友食飯,睇完戲先去,之前約左成兩個月都約唔到,最後放棄經常夾唔到時間果兩個,一行七人,六大一小去打邊爐,呢間第一次來,兩枱唔識的人坐一間房內,頗嘈吵,幸好另一枱好快走,之後冇人入,我地先可以包房食!我地叫左菜乾豬肺湯底,好少用呢一個做湯底,店員叫我地先飲湯,個湯都幾好飲,我哋差唔多飲晒成煲,再加返湯打邊爐,食物方面呢度冇乜特別食材,都係D大路野,我地叫左牛頸脊、脆肉骨腩、響鈴、雲吞、韮菜餃、午餐肉等等,呢度D脆肉骨腩好厚身,正,食完飯趕下場,去金鐘睇煙花同倒數!












沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...