星期日, 12月 24, 2017

飯局作客 - 聖誕聚餐




平安夜到好友家中食飯,今晚蒸海鮮打邊爐,海鮮有鮑魚、象仔蚌、扇貝、大頭蝦、龍躉、魚鰾,當然唔少得牛頸脊同菜啦!今日仲有雞子同冬菇!好友細心地剪掉蝦腳和鬚,方便我們吃,我地先用蒜蓉蒸海鮮,海鮮汁流入湯內,增加鮮味,D龍躉肉好滑,好鮮甜!D蝦一樣好鮮甜!好正!我地食剩牛肉同菜,好飽!











































飯後仲有糖水,好友燉左雪耳木瓜,用左新鮮雪耳燉,好少用新鮮雪耳,多數都係雪耳乾,個質感冇咁爽口,但係有D膠質嘅感覺,好味!今日我地飲左兩支梅酒一支冰酒!D梅酒就快飲晒,下次去日本要入貨!講開日本,見大阪環球影城會做美少女4D遊戲,好友話同舊同學去,因為她們都是粉絲,由於係期間限定,只在三月至六月有,原本佢地七月去北海道,依家可能改去大阪,而我地就照原定計劃四月去東京!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...