星期五, 12月 15, 2017

利苑





















睇完戲約咗好友在九龍灣吃飯,晚飯時間好多地方都無位,我哋七個人,好多食店只有細枱,最後揀咗貴一點的利苑!就一定有位!

今晚係慶祝好友生日,佢帶埋佢個仔來,小朋友都好耐冇見喇!已經九歲仔,成晚淨係帶住耳機睇住手機玩遊戲,樣樣野都話唔食,問佢食唔食麥當勞佢即刻話食!我哋話食完飯帶佢麥當勞,佢覺得難以置信,因為我地一路叫佢食D野先,食食下就話唔去麥當勞,我哋話一定帶佢去叫佢食咗嘢先!

我地叫咗一個六人套餐,有三個前菜、燉湯、炒龍躉球、鮑魚鵝掌、薑蔥焗大蝦、貴妃雞、同埋龍蝦湯泡飯,食物質素都唔錯,份量亦都啱啱好,我地都買咗蛋糕,今次係我買,本來想去九龍城買,但係佢地話去九龍灣食,我在旺角睇戲,所以最後都係在朗豪坊買咗!今次又係傾到雞啄唔斷,走嘅時候在地鐵站磨多一陣先至走!










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...