星期五, 12月 29, 2017

麻市滋味館 again





















兩個好友12月生日,一個月頭,一個月尾,約左成個月,終於約到今日!

原本想去另一間,但係冇位,改左去呢間,上兩個月同朋友來過,主要食海鮮同小菜,今晚4人食,總有一個甩底!

我地叫左炸子雞,餐牌寫住要預訂,不過今日假期前夕,有現貨供應,叫左半隻,另外叫左蟶子,每人一隻,粉絲蝦煲、冰梅肉排、小炒王、奄仔糯米飯,同好友至愛的蜆芥鯪魚球!呢度食物質素都唔錯,價錢合理,只係位置較偏僻,不過開始有口碑,起碼唔同的朋友圈已經有兩個去食過!佢呢度D啤酒幾抵飲,$20支,但買一送二,即係$20 三支!牌子係雪花,我冇飲,唔知味道如何?

食飯時都傾下一月一號開始公司的改組,雖然有兩個好友已經離開了公司,但仍然關心,當然最關心是我再與舊上司合作,會發生甚麼事,會否再被針對,大家都要拭目以待!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...