星期日, 11月 26, 2017

2017年11月 東京飲飲食食之旅 Day 4 - 吉祥寺、汐留













































今日瞓到八㸃醒,醒左就出去搵野食,去左一間叫做 はなまるうどん的店,主要係食烏冬,好似丸龜製麵的形式,自己夾一D炸物,另外烏冬由店員煮比你,然後比錢,自助搵位,食完攞返去返卻口,味道一般,平價之選!


































食飽搭車去吉祥寺,呢個地方,之前去過兩次,上次係去搵蛋糕模,再之前一次去食 Satou 牛肉炸丸,估唔到多年後,仍然好多人排隊買呢個牛肉丸,我食過呢個牛肉丸,我唔覺得佢好好食,可能因為炸的原因,我覺得唔係想像中咁好食,今次都係去呢一間店,諗住試吓佢地既牛扒,不過,最終都冇食到,因為出來的時候食了烏冬,仲未食得落,所以睇下晏D點先,在附近行下街,見到旁邊有一個橫丁,裏面主要係一D食店,應該係夜晚先至會開,有部份係開咗,但係個格局似係飲酒的地方,我諗夜晚會幾旺!

去返火車站,行去上次去過的 arte 商場,行左一陣,再去商店街行,呢度有兩條商店街,其實日本有好多呢類商店街,好似大阪心齋橋咁,只係冇咁旺同埋冇咁多人,在商店街行咗陣有D肚餓,見到一間鰻魚店,叫做味乃宮川,就入去食個鰻魚飯,日本有好多傳統的鰻魚飯店,暫時未有食到一間令我覺得好好食一定要去嘅,呢間都唔例外,味道唔錯但係唔算特別精彩,店內只有兩個人客,計埋我就三個人,食到半路果兩個人客走先,剩返我一個包場!

食完飯繼續行多一陣,又經過 Satou ,仍然大排長龍,但嗰啲見到有個小小的商場,叫做レソガ館モール,這裏有一間 pancake 店,叫做幸せのパンケーキ,A happy pancake ,主要售賣 soufflé pancake ,呢種pancake近期都幾熱賣,雖然唔係新產物,之前和好友在大阪吃過 gram ,應該早一、兩年係呢間 gram 大喜左熱朝先,上次在大阪係第一次食,覺得佢好輕好有空氣感,但係味道就略為淡D,有人話呢間好食D,所以就來試一試,雖然食咗鰻魚飯都幾飽,不過永遠都有位食甜品,何況仲要等位,呢個商場係非常之細同埋非常之靜亦都好舊,只有呢間甜品店係最多人,佢門口放咗一個board 板,你係自己填個名同埋寫幾多個人,然後等佢叫名,我填的時候見到前邊有一頁未叫,預計都要等成個鐘頭,我見到有D面向牆/𥦬的位置,都係三個三個的,見到有兩個人坐咗剩左一個位,睇吓有冇機會會坐到單丁位,因為我前面嘅都係兩個以上,不過大部份日本餐廳都係唔會搭枱,呢度都係,所以仍然要繼續等,中間有D人冇等到走咗,所以比預期快,不過有D過咗嘅號碼,返到嚟又俾佢插返隊,原本可以落去行下,但係行咗成朝都有D攰,所以坐低等,最後等左一個鐘頭,終於有位喇!當然佢比張二人枱我啦!我一坐低即刻叫嘢食,因為餐牌在門口已經睇咗,同埋我比較喜歡食原味,先至食到個 pancake究竟好唔好食,其實每枱都係食呢個pancake,頭先等位的時候,都望到佢哋廚房點樣製作呢個pancake ,見店員都好快手,所以唔使好耐就有得食,呢個pancake唔似得 gram 果個咁彈,但係個蛋味重好多,同埋個texture 比較實,覺得呢間好食D!






























食完甜品已經差唔多五點,跟住搭車去汐留,由吉祥寺搭JR去新宿轉都營大江戶線,呢條線成日都搭,因為去築地都係搭呢條線,而汐留呢個地方就係築地市場站之前一個站!之前未去過汐留,今次因為知道佢會有個美女與野獸的燈光滙演,去到汐留站,搵一個商場叫做 Caretta ,一出地鐵,就已經見到個佈置,剛剛有一part滙演,當然係播放美女與野獸𥚃面的歌曲,配合一些燈光效果,而佈置就有少少似城堡,而在佈置的中央,有一朵玫瑰花,氣氛都唔錯,如果有埋美女野獸造型公仔或者剪影會好D,只有玫瑰花,欠缺男女主角!個表演每隔15分鐘一part ,而每一part 都係播返同一樣的音樂,而第二組音樂就會係下一個小時播放,兩組音樂輪流每小時一組咁播放,而中央的玫瑰花可以排隊去影相,不過只係音樂停的時候先至可以影,所以都要排半個小時左右先至影到!商場裏面亦都有兩個展覽區,擺放左男女主角果套衫,同埋一D相,在於這裏影相、拍片、聽歌、排隊,都用左成三個鐘頭,附近亦都冇乜嘢好行,所以就返番去酒店喇!












沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...