星期六, 10月 28, 2017

又 香港美酒佳餚巡禮 Hong Kong Wine & dine festival 2017

























尋日去完美酒佳餚巡禮,今日又再去,今日要返工,所以夜晚去,今日同另外兩個朋友去,我地各自入場,在𥚃面會合!






























我同好友都好肚餓,先去搵食,去左食卡邦尼意粉,呢個意粉係將煮好的意粉放在一大個芝士上撈,沾滿芝士之後才上碟,好好味,另外又買左鵝肝同羊排,都好好味!跟住去尊尚品酒區,試左一款紅酒,同一款冰酒,款冰酒幾好飲,不過價錢太貴,所以試過就算!

出返去揾食,我地食左墨魚咀、焗大菇、德國腸,牛柳粒,又試食阿一鮑魚的豆鼓醬,幾好味,不過唔記得買,跟住去美國區食 bagel,然後在舞台等睇表演,今晚有 Rubber band ,雖然唔熟佢地D歌,不過氣氛很好,好 high,我地聽完歌就走!

走的時候坐天星小輪過海,吹吹海風,好舒服!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...