星期三, 10月 25, 2017

莆田






















上個月先去過呢間食飯,今次就係我的生日飯,約咗好友先在諾士佛臺飲杯野,因為其中一個要晏D先到,不過我坐多一陣,佢就話到咗,所以我哋即刻飲埋,走過去join 佢,我哋叫咗一個四人餐,再加左個豬腸,套餐有冰鎮苦瓜、鮑魚、一人一條黃花魚、有個湯、仲有豬手同埋米線,我哋覺得個湯都幾好飲,不過飲到最後發現竟然有隻細曱甴在湯內!!!因為已經飲到最後,所以換都冇意思,而且應該都係同一煲湯!店員話另外送個甜品俾我哋,我地叫咗個類似年糕的甜品,都食得好飽!最後當然係生日蛋糕啦!好感激呢幾個朋友,雖然唔係成日見面,但係佢哋好有心,而且我地每次都可以傾好耐,呢D就係真正好朋友!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...