星期五, 9月 15, 2017

奇妙處處通「反轉迪士尼」晚會






















尋晚偶左成晚,今日瞓醒好咗好多,因為一早約咗好友今日去迪士尼,希望可以盡量去到,點知好友忘記咗,夜晚又約咗人食飯,咁就不如淨係入去一陣,點知好友個飯局又取消左,我地就可以慢慢玩啦,入到去都係兩點幾,先去涼下冷氣,然後去玩 Iron man,今日唔係好多人,排隊入得好快有得玩,好友的男友第一次玩,佢覺得好正,想玩多次,我地話玩埋其他先再去玩,跟住去咗玩迷離莊園,直情唔使排隊,冇人玩!玩完出嚟買咗少少嘢食,佢哋食我就冇食,因為我無胃口食唔落,跟住佢哋又玩灰熊山谷,我就響出面等佢地,嘗試幫佢地拍片,不過郁得太快都影得唔清楚,跟住再去排危機次元任務,原來係同一D英雄人物一切完成任務,所謂任務其實都係企喺度聽佢他講,冇實際互動,不過佢地D9佈置場景都整得好靚,睇完出嚟都天黑喇,跟住再去睇夜間萬聖節巡遊,同舊年果個一樣,只係多咗烏蘇拉!睇完即刻去排詭迷宮、詭夢實驗室,呢度只限登記左嘅會員先可以玩,同舊年果個都係差唔多,不過驚嚇氣氛重咗,裏面有好多個房門,冇人話俾你知開邊個們,大家都戰戰兢兢咁去開門睇下,氣氛都幾好,睇完出嚟放緊煙花,睇完煙花當然係最多人離開啦,但係今日係會員試玩日,會員可以留低玩到十點半,我地去咗中菜廳食飯,應該話佢地食飯,因為我食唔落!食完飯我地再去玩Iron Man ,基本上得幾個人玩,我地連續玩左兩次,之前坐第一行,後來坐第四行,發覺坐後面係搖晃得比較勁,下次都係坐後D!跟住再睇玩埋4D先走,好少玩到咁野玩到咁盡!今日完全冇買嘢,因為上次已經買咗,都冇乜特別新野出!












沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...