星期三, 8月 30, 2017

最後的巴斯光年






















迪士尼的巴斯光年要拆喇,做到8月31號,趁佢拆之前去懷念一番!

今日約埋好友一齊入去,同我地預期一樣好多人,因為好多人都好似我哋咁,查之前入嚟玩埋最後一次,加上暑假仲未完,之前打咗兩次風終於都有太陽出,所以會好多人入園!

去到巴斯光年個位置,排晒長龍!我地都決意要玩,不過先玩咗其他先,先去小鎮大街行下街先,因為新果隻兔 Sella Lou 在香港已經有得買喇,所以一齊去睇下有乜野產品先,睇過D產品同日本賣緊嘅,有一半呢度都有買,我地買諗住隻大既 Stella Lou,仲有其他野,等玩先出來先買,我地去攞左 fastpass,然後去睇巡遊,睇到差不多完結的時候,就走去劇場等睇show ,四點半開場嘅show,四點鐘就要去等喇!我地去到已經係最後一批可以入場的人,遲多幾分鐘就入唔到喇!排咗半個鐘先可以入去等睇show!呢個show之前睇過兩次,仍然覺得新不如舊!睇完show 我地就諗住玩 Iron man,又係大排長龍,諗住攞 fast pass ,但係搵唔到部機,問吓人,原來頭先我哋攞嘅fast pass就已經係,換句話講玩巴斯光年係冇花pass攞,一定要排隊,既然已經攞咗 Iron Man的fast pass ,咁就去排巴斯光年啦!出面寫住要排55分鐘,其實半個鐘左右就入到去玩,個個排隊嘅時候都不停影相留為紀念,我也都影咗唔少,今次玩嘅時候,部車停咗好多次,趁停低車,就梗係喪射目標啦!所以今次攞咗自己玩咁多次以來最高嘅分數,就係包到 999,999 分,計分表最高係1,000,000 分,但係部機根本冇七個位,所以佢顯示都係 999,999分 L-7 !完成最後任務,我地去 shpping,買完野再去睇4D,睇完再去玩Iron Man ,D時間啱啱好,出到來夜間巡遊已經行到最後喇,我地睇唔到,跟住就走啦,如果唔係咁多人,我哋會睇埋煙花匯演先走,不過實在太多人喇!










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...