星期二, 8月 22, 2017

太湖


















好耐冇去太湖食飯喇,以前在港島區返工,好多時收咗工都同D同事去太湖食飯,離開咗港島區之後就冇去過喇,今晚同同事 farewell ,原本去耀華街食西餐,但係間餐廳格局比較迫,而且店員態度麻麻地,所以轉左去太湖食,我地一行11人,在銅鑼灣行來行去,去到酒樓攞咗間房,傾計都方便D,其他同事都有間唔中去太湖食飯,所以佢地都知道叫D乜野食!

我地叫左招牌菜三弄回味牛肉,這是一款厚切的牛肉片,有點像叉燒的口感,牛肉下面D青瓜,另外有一碟蝦片,吃的時候一片牛肉加一片青瓜,連埋汁放蝦片上一齊吃,又好夾喎!好味!食完前菜,來兩盅燉湯先,螺頭鳳爪豬展湯,好好味,湯渣都有兩大碟!跟住叫咗片皮鴨兩食,隻鴨未送來之前,侍應推咗張枱入來,用來即場片鴨用的,枱上面放咗一個金色馬奬座同埋證書,話呢款片皮鴨係中國飯店金馬奬得主,好搞笑,我地係咁影相,又攞人地片鴨把刀來玩,乜都笑一餐!見佢攞咗獎,都有所期待,不過成隻鴨片出嚟D肉真係好少,每人都食唔到兩塊!皮脆肉唔會乾,味道都唔錯,只係嫌佢地D京蔥切得太厚,一般都會係切絲,佢地就切段,蔥係要幼絲先好味!個鴨殼就切粒炒,再生菜包!仲有斑頭腩兩成,斑腩炒西蘭花,頭就薑蔥煀,好似好耐冇食過斑腩,啖啖肉就最好味,另外仲有兩食的鮑魚仔,分別有豉油王,同埋椒鹽,鮑魚仔真係好細隻,一人一隻,有D唔夠喉!跟住黃金蝦,黃金即係鹹蛋黃,呢款餸真係好耐冇食過,好好味但係好邪惡!另外我地叫咗兩碟菜,一碟腐乳通菜,一碟係鹹魚粒炒芥菜膽,炒芥菜係我叫的,因為我好鍾意食芥菜,我當然覺得佢好好味啦,雖然有少少苦味,但係芥菜本身就係有D苦!

最後想甜品,有迷你煎堆同埋蛋散,我好少食炸野,不過呢個真係炸得幾好食!另外仲有紅豆沙,真係食得好飽,食完飯,將要離職既同事,講咗好多想當年的往事,我們也不忘催婚,他口頭承諾2019年,真係想話比個女友知,不過我地都覺得佢只係隨口噏,未必成真,費事去女友期望過高啦!













沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...