星期一, 7月 17, 2017

味一番





















老細升職請食飯,一行17人,冒著大雨出去尖沙咀,一於撘的士!竟然無塞車!我地訂左七點,六點已經到左,呢間店因為唔大,佢地將D枱拍埋一齊,已經佔左大半個場,剩返三張4人枱同bar 枱,我地一張長枱,呢種格局唔係咁傾到計,佢呢度冇圓枱,都冇辦法!





















我地仲有幾個未到,所以食住小食等,小食有枝豆、雞泡魚乾同埋炸雞軟骨,呢度之前來過一次,食物質素好,所以今次再來,坐至七點幾先齊人,一到齊即刻叫酒飲,叫左支獺祭純米大吟釀五十,1.8公升,店員倒落細樽比我地,呢隻酒易入口,幾好飲,餐廳做緊 promotion ,order 獺祭酒,生蠔可以有半價優惠,我地叫15隻,有兩個唔食,點知得8隻!咁唯有叫佢將D蠔一開二,原來D蠔都幾大隻!好肥美好新鮮,每人半隻都夠喇!




























再嚟刺身盛,呢盤剌身好肥厚,而且好新鮮!真係好正!牡丹蝦個頭再攞去炸,送酒一流!食完刺身食壽司,壽司有鰻魚同埋大蝦天婦羅反卷,其他熱葷仲有炸豆腐、鹽燒牛舌、黑豚肉露荀、大蔥雞肉、燒東菇、牛肋骨同埋餃子!好多野食,食到好飽!我地都飲左兩支獺祭,再加一支黑牛純米酒,呢支比較辛口,有幾個話飲唔到!都係大吟釀好飲D!甜品係雪糕,好味!唔記得影相!成晚飲飲食食,傾計,好開心!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...