星期四, 7月 20, 2017

Amber coffee brewery Hong Kong

















食完雞飯,去附近一間開咗冇耐的咖啡店,店子細細,大約有4個在地櫃上的坐墊座位,6張 bar 櫈,同兩張高身圓枱,圓枱可以坐三、四個人,餐牌好簡單,一眼睇晒,見佢夜晚會做酒吧,所以有酒賣,我地叫左一杯 Latte 同一杯 Cappuccino ,佢地用個茶杯裝咖啡,咖啡味道好香濃,同平時在連鎖快咖啡店飲的不同,始終呢類細的咖啡店,比較有風格一點,我地等緊的時候,見到有雜誌放在枱下面比客人睇,我地睇到一本介紹咖啡店的雜誌,有介紹到這一家咖啡店,原來他們有一款特別的咖啡,卻沒有寫在餐牌上,如果早D睇到就會叫來試下,唯有下次再試吧!雜誌也有介紹,店主是一個得奬咖啡師,難怪品質這麼好!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...