星期四, 5月 25, 2017

Joe's Billiards and Bar





















今晚約了去好友東頭邨的家吃飯,今晚打邊爐,買左海鮮,有象仔蚌、蝦、龍蝦仔、䱽魚、魚卜、當然唔少得牛頸脊,同菜菜,今次少買左丸,近期大家都比較抗拒腸仔同丸類,呢類加工食品,不過仍然有一兩個好友想食,所以只係買咗好少,仲有少少雲吞、烏冬,今次份量預算得比較好,食剩好少野,今次雖然係慶祝五月之星的生日,但係竟然冇人買蛋糕!好少食生日飯冇蛋糕錢,之後睇返D9相,都會唔記得果日係慶祝生日!

























食完野,壽星公話要去酒吧飲野,我地出咗去旺角西洋菜街,呢間樓上酒吧,係周慧敏同佢個老公開既,在尖沙咀也有分店,今晚好靜,計埋我地先至得三台客,呢度有桌球、掟標等等,我地純粹傾計冇玩其他野,呢度D cocktail 味道比較淡,都飲唔出又酒味!要叫 double shot 先至有濃D酒味,唔怪得咁靜啦!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...