星期六, 5月 06, 2017

二家姐正宗麻辣火鍋


































都有一段時間冇去渡船角食野,今日相約一班好友去食火鍋,對上一次來渡船角也是跟同一班朋友食火鍋,都有好幾年時間了,訂咗枱去到都要等位,因為店內地方比較細,位亦都唔算多,等左半個鐘左右,就有位啦,佢D枱係二人或四人枱,因為用gas 爐,可以隨意合併D枱,我哋原本有七個人,但係其中一個病咗,得返六個人,佢都比張八人枱我哋,枱底有個籃比人放袋,都幾細心,我哋叫咗兩個湯底,一個係麻辣小辣,另一個係黃酒雞窩,食物方面選擇都頗多,當然唔少得叫牛肉啦,我哋叫咗牛頸脊、一條桂花魚、脆肉魚腩、響鈴、黑毛豬午餐肉、墨魚滑、冰豆腐、鴨血等等,除左火鍋料,亦有四川小食,叫左拍青瓜同皮蛋,青瓜送來時,另外來了一碟白色條狀的東西,以為係小時食,個樣似淮山,夾起來滑潺潺,吃起來又不像淮山,一問之下,原來是薯粉!是要煮的!幸好吃了沒有肚痛!

麻辣湯底看似很辣,其實一點也不辣,平時甚少吃午餐肉,這個卻很好味,這裡的食物質素好,店員友善又殷勤,值錢合理,可以再來!




















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...