星期三, 4月 19, 2017

High Street grill & 糖痴豆
























又到四月之星生日晚餐,今日三缺一,缺席的好友因為媽媽病了,所以要到醫院照顧媽媽不能出席,希望她的媽媽早日康復!今次去壽星女屋企附近食飯,去咗西營盤高街,第一次去呢度,成條街都幾多餐廳,好友因為住附近,所以都熟悉呢度,佢話食過好多次,覺得呢間OK ,所以大家一齊試下!

去食飯之前,諗住去地鐵站買蛋糕,點知西營盤站係冇餅店,出咗去街外面又搵唔到有餅店,在高街亦沒有餅店,唯有去餐廳睇吓有冇,去到餐廳好友話唔使買蛋糕,話食完飯之後去食甜品當食下蛋糕!

我哋叫咗一客牛扒配薯條、薄餅、凱撒沙律同埋青口,凱撒沙律有一大塊煙肉,我唔喜歡吃煙肉,所以好友分左佢,青口都幾大隻,味道唔錯,薄餅個皮好脆,芝士可以拉得好長!好味!牛扒都Ok,整體食物都Ok!埋單時用 Citibank 送紅酒!其實應該一早問,可以食飯時飲,好彩可以成樽攞走!

食完飯行上去般咸道食甜品,去左間甜品小店,食個傳統甜品,我叫左腐竹雞蛋糖水,好友叫咗楊枝甘露,同埋一個雜豆甜品,食完甜品,行去西營盤站搭地鐵,原來有般咸道果個C出口去高街,近過由B2出口去,下次可以由C出口落去,唔使上斜路!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...