星期四, 4月 13, 2017

靚煲皇






















又飯局!

好友生日,難得今次比較齊人,約左去旺角食火鍋,第一次去呢間,位置比較隔涉,去到見到冇圓枱,只有幾張方枱拍埋一齊!我地十一個人,長枱真係唔方便傾計!食野都唔方便,下次應該冇圓枱就即刻轉場,

我地叫左兩個湯底,一個招牌湯底,有豬手、扇貝、吊車片等,味道基本上好似豬骨煲咁,我就唔多喜歡豬骨煲湯底,情願揀清湯底,另一個蕃茄牛腩湯底,我無試,因為距離太遠,食物方面,我地叫咗都係一般火鍋配料,食物質素都Ok,不過呢度比較適合二至四人食,人多真係唔好坐,見到有D枱在室外,如果天氣唔熱,坐室外就冇咁侷促!

今日有朋友攞左D有機雞蛋比我,因為數量有成60隻,趁今日飯局帶左D比好友,只係留幾隻比自己!










沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...