星期三, 4月 12, 2017

生昌潮洲海鮮酒家






















一個月前已經約左的飯局,去大圍食,上次食泰國菜果陣講左今次要食潮州野,好友食過呢間話 Ok,所以去食!

呢度係下徑口村,一排村屋地舖相連,地方幾大,有室內同室外,我地坐室內,我地六個人,叫左條鹽焗烏頭、豉汁蒸鱔、蠔餅、韭菜豬紅、鵝片、花枝蟹棗、糯米卷,今日唔係好肚餓,先試下條烏頭,打開魚皮,見到條魚有黃油,好靚,見魚尾有個label,有証書,食落口都知係好品質,正!個蠔餅唔係好大塊,但好厚!蠔仔唔腥,好好味!最鐘意食果兩樣都好好味!其他都好味,係豬紅一般。

成晚大家傾唔停,好開心,我地仲叫左個冰鎮菠蘿,都幾甜!我地傾左都好耐,跟住去搵糖水食,走果陣見到有螄蚶賣!早知叫碟食啦!見到呢到真係好多野食,下次可以再來!











沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...