星期五, 3月 17, 2017

Taste of Hong Kong






















第一次去呢個 event,之前唔知有做過幾多次,淨係知去年都有,今日天色唔太好,一片灰濛濛,行去入口處,見附近有美食車,老實說,位置真係唔多好,好似今日個 event 係食野,好似我地準備去食野,就一定唔會幫襯!入場分左三條隊,一條係渣打咭客戶,一條係 VIP門券,一條係基本門券,最多人係 VIP 門券,我地都係!






















入到去揾下有乜食,我地門券包左$300咭,食野可以用咭扣錢,或者另外比錢,行去 Amber個 booth ,剛好有示範,每位$250,可以坐低睇大廚講解佢地款惠比壽生蠔配梅子甜菜頭冰沙及黑胡椒,我地坐低之後,就有侍應倒香檳比我地,香檳係 Laurent-Perrier,見呢隻香檳都有個 booth,如果買一杯要$90,即係隻蠔要$160,大廚只係講佢地用左乜野材料做個汁,而佢地D生蠔係來自九州福岡市,再由福岡市代表講解佢地生蠔養殖場,講講下有D人走左,剩餘三組人在聽,佢地亦示範即場開蠔,見到隻蠔好肥美,心臟仍在跳動,問答環節仲有一份禮物比最先問的一組,最後更將即場開的生蠔給了我們吃!










































食完野行下,見有D售賣食物飲品的 booth,又買左野飲,又試食左火腿,然後去VIP專用區,剛好有張梳化,坐低左真係唔想郁,見到有 deliveroo服務,每家餐廳落 order收$20捐款,就送埋食物比你,我地揀左六家店,叫左宮崎和牛、黑豚肉叉燒、牛油果手卷、墨西哥辣雞煎蛋脆夾餅、仲有黑毛豬火腿等等,在VIP 專用區有三杯免費飲品,又攞杯香檳飲下!天色雖然唔好,不過冇落雨,坐室外都ok!

食完又出去行下,再買D野食,又去 deliveroo 個 booth 攞禮物,再去買黑毛豬火腿同藍梅汁!買完都四點幾,要走喇!去IFC行左一陣先走!












沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...