星期五, 3月 31, 2017

藍象泰國餐廳





睇完戲,去尖沙咀食飯,之前經過藍象兩次,今日一於會一會佢!

行過美中、鴨子,見勁多人等位,都擔心好多人,去到藍象,冇乜人,仲有位,餐廳睇落唔大,但可能入面仲有房,見到有藍象的sauce 售賣,餐牌好簡單,食物選擇都係大路野,餐具以藍白色為主,D餐具洗得唔係好乾淨,有小小漬,要叫侍應換,我們叫了泰式香辣肉碎沙律、鐵板蠔仔蛋、青咖喱雞、大蝦冬陰公湯、蒜蓉包,飲品原本想叫橙汁,侍應好老實話今日D橙比較酸,建議飲椰青,所以最後叫咗椰青!呢度D侍應服務態度都好好!

上菜好快,先來青咖喱雞,有個火熱住,跟手上埋鐵板蠔仔蛋,再來大蝦冬陰公,冬陰公湯都係有火爐仔熱住,食泰國菜當然要先試吓個冬陰公湯得唔得,就知正唔正宗,雖然只係去過一次泰國,仲記得果度D風味,當然香港食材同水質都唔同,唔可以比較,不過在九龍城都食過唔少泰國菜,可以講呢一間嘅水準令我好失望!因為品牌好出名,佢哋嘅Sauce 我都買過,我覺得個湯同我自己煮差唔多,而且覺得佢好似冇落到椰汁,少咗椰汁果種香滑味道!青咖喱雞不過不失,個泰式肉碎沙律篇咸,鐵板蠔仔蛋鐵板唔夠熱,正常鐵板夠熱的話,應該接觸到水份會嘶嘶聲,就算等佢 cool down 小小,唔想彈親客先送出來,都冇理由冇煙出,食落口係唔熱,D蠔仔有小小腥,成餐最好味應該係蒜蓉包!

可能慕名而來,對佢充滿期待,期望過高,失望越大,不過平心而論,佢比起我在九龍城食過的任何一間泰國菜都要差!味道好港式化,價錢亦偏貴,唯一係服務比較好,見D侍應都係本地人多,唔似其他泰國菜館,多數係泰國人做,可能口味有所不同!































沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...