星期五, 12月 23, 2016

Kokoro sushi 鮨、心





















聖誕前呢兩日出街好多人,相約好友食晚飯,之前在電視睇到介紹一間居酒屋,在旺角的金鑽璽,雖然在彌敦道,但係近旺角道呢邊比較靜,而且大廈地面沒有任何招牌,入到電梯才有店名,上去2/F 的樂居酒屋,店內空冇一人,店員説他們只做 omakase ,主要是一些佐酒食品,沒有魚生、刺身,我接了好友再上去,再上到去,連店員也沒有了,我們坐低等了一陣,再問店員今日的 omakase 有甚麼,因為不感興趣,店員推介落一層的鮨、心,是同一公司,分開食不同食物,落去睇下,見全店滿座,幾乎沒有位,同樓上差天共地!我們坐在近門口的 bar 枱,店員拿餐牌介紹,這裡有三款omakase ,亦有散叫壽司刺身等,又介紹壽司師傅給我們認識,我們叫了一份omakase,加一碟銀鱈魚西京燒,和一支梅酒,梅酒係超市幾十元貨色,不過個凍酒器皿幾靚,酒杯有十二款比我地揀,我地揀左兩款綠色的,飲住酒等食!

先來前菜,有成五款咁多,店員有介紹食物,不過講完我哋又即刻唔記得咗係啲乜嘢嚟,總之就好精緻,好味道,刺身有螺片、鮑魚、白子等,仲有兩款熱食,有海膽三文魚子蒸飯,同天婦羅,跟住係壽司,有綢魚、剝皮魚、海膽,然後有個湯同埋甜品,食物質素都好好,而且都係比較少見既魚,服務又好好,雖然價錢略高,但都值得一試!



















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...