星期六, 9月 10, 2016

2016年9月東京之旅 - Day 5 成田空港


今日要返港,航班時間是15:55,時間比較早,預早兩小時到,個半小時車程,想撘十二點左右的巴士,只有10:40和11:40兩個選擇,11:40有點緊,10:40又早左D,情願早D,到時可以去行下,呢D時間,兩頭唔到岸,如果去浸溫泉又趕唔切,所以邊度都唔去,直接出機場!

八點起左身,梳洗完再整理下D行李,再慢慢 check out,過隔離華盛頓酒店 hea 一陣,去 Family mart 買鮮奶飲,上一陣網,出去巴士站等,好快有車到,巴士在新宿停左幾個站先去機場,比起由機場去新宿耐左,要成兩個鐘先到!在巴士上又瞓左,去到機場自己醒左,HK airline 在 Terminal 2 ,上次國泰都係 Terminal 2 ,我常常攪錯 Terminal 1、2,到左就記得 Terminal 1 多野買D!先去 check in ,我成日覺得機場應該有個磅比人磅行季,香港都有,日本見唔到有,望下機場指示,冇呢樣野,行過 locker見有人圍住一堆,原來有個磅!太好喇,等人知道行李會否過重!我今日個行李幾重,我估23kg左右,航空公司包20kg,上磅一睇27.68!足足多左7kg!我朋友教過我,將多左的行李存放 locker,寄完行李,先至去攞返,因為上機前,個個都會買好多手信,可以照上機!我抽返7kg行李出來,磅過得20.3kg,將多左果D放左 locker先,跟住去 check in,1:15pm先開始check in,等左一陣,寄行李時,見前面果家人,手提行李都磅,我就冇磅,佢地手提行李都比條 tag你,寫埋重量,佢冇磅我個背包,只寫3kg,check in 完,攞返locker行李,我用兩個背心袋裝,原本想行下商場,都係過關先!過左關之後,推架車仔去食壽司,睇地圖先發現我記錯左!原來Terminal 2係冇乜野食架,上次食果間壽司岩係 Terminal 1,冇得食壽司,仲要得兩三間食肆添!




















冇乜選擇之下,㨂左間 Avion 食碗麵同餃子,食完野,去 Akihabara 買野,呢間叫秋葉原的店,好多人買手信,佢有另一間賣電器的在對面,就冇乜人喇!我買左薯粒三兄弟,其實時間唔太夠,好快已經3:05,行返去閘口等,好快就上得機,個個一袋二袋手信,又趕住登機,當然冇人 check手提行李啦!回程又坐窗口位!可以睇下香港夜景,返到香港七點幾,好少咁早,好多時返到去十一、二點,今晚早D休息,下星期一、二要預備開會喇!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...