星期日, 7月 10, 2016

35.6度

























今日超級熱!高達35.6度,近幾十年最熱一日,今年天氣遲左熱,又成日落雨,冇幾多日好天過,得上星期一至五連續好天之外,今個夏天都冇乜陽光普照的日子!

咁熱,買塊韓牛返去煎吓先!去 City super 買,見佢地有兩款,一款韓國河東郡松葉牛係之前食過的,另一款新的,唔記得名,價錢貴$20 per 100 gram ,店員推介貴果隻,話肉味更濃!買果陣得兩塊,一塊 100 gram ,另一塊300 gram ,揀左塊大,店員話呢隻好好賣,今日賣左廿幾塊(^_^)!話有一個客買左十塊添!我叫佢比塊肥膏我起鑊,佢話切塊和牛肥膏比我!

買埋沙律菜,就返屋企煎!洗一洗煎 pan,燒熱後,用肥膏擦擦煎 pan,然後大火每邊煎一分錢,再中細火每邊煎三分鐘,效果是七、八成熟,沙律菜落陳醋加堅果仁油,再配返杯梅酒,雖然想配紅酒,不過得返幾支留返同朋友飲既紅酒,唔捨得開住,所以都係飲埋支梅酒算喇!用我好鐘意果隻蝸牛碟上菜!牛扒好好味,同之前食果隻其實唔大分別!食左韓牛,都覺得之前食 Dry aged 、wet aged都失色左,和牛又太多油,韓牛少D脂肪,肉味香濃,真係不作他選!





1 則留言:

crystalcake 說...

Delicious~~:D

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...