星期四, 9月 24, 2015

Metal Steak





















昨天在旺角睇燈和門鎖,今天去灣仔!

先去食個 lunch ,去左中環歌賦街呢間 Metal Steak,去到未開門,今日好熱,行左去斜對面間叫做 Creative Co-op 的家品店涼冷氣,順便睇睇,見到門口有米字旗梳化,又有同款單人椅,價錢不算貴,見到有個鐘幾啱心水,要度度尺寸是否夠位掛,又見到D碗都幾好,好幾樣都啱心意,等遲小小裝修差不多完工再來睇!呢度D店員好有禮貌,服務好好!

行返去 Metal Steak,開左門,我第一個入去,冇其他客,有兩個店員,入口有個燈箱餐牌,佢地主要賣六款牛,價錢每 gram 計,最少要order 200g,最貴是佐賀牛A4西冷,要$1.9/g,其次係佐賀牛A4肉眼,要$1.8/g,西班牙黑毛豬就$1.2/9,其他安格斯和紐西蘭就$0.6-0.7/g,即係最低消費$120,另外加$30有湯、沙律、飯,但份量很小,飲品有罐裝 wine,有紅、白酒和 Rosé,沒有試,始終太早了,而且相信質素應該很一般!先在門口的燒烤爐那邊的窗口跟師傅落單,要邊種牛肉同埋要幾重,同埋要煮幾成熟,然後比張 sticker 你,好似超市果D價錢 sticker ,埋去收銀處比錢,然後入去搵位坐,呢度既設計帶小小工業feel,高身木枱和櫈,有些鐵網,牆身都好raw,一入門口收銀後面有一排位,行入D有四張可以坐六人的枱,有樓上但沒有開,牆上掛了些圍裙供人客自取,因為用鐡板上,所以用圍裙好D,我們叫了佐賀牛A4西冷和肉眼,五成熟,店員把牛扒送來,牛扒略為生了,不足五成熟,而鐵板不夠熱,好快凍左,肉質好,要是熟多一點,油脂會少D,吃起來不會太油,成個 lunch hour 只有四枱客,我諗食個 lunch $150,唔係太多打工仔可以成日食,我諗都幾難做!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...