星期三, 2月 24, 2016

二月東京遊 Day 4 - 東京迪士尼海洋



瞓醒覺,先去食!今朝再去築地!茶葉店又冇開!諗住去上次果間鮨國,點知又冇開!見好多店冇開,先想起今日星期三!好多店星期三係定休日!唯有隨便搵間巷仔店食,呢類巷仔店質素較一般,勝在價錢平,也算新鮮,較受遊客歡迎,食完野,去築地站撘 Metro,一個站去八丁崛轉車去迪士尼,好快就到!






今次主要去撘期間限定的 Duffy 列車!去到樂園門口,去一去Disney store 就入場喇!先買期間限定車票,車站內有巨型 Duffy 比人影相,上到月台,等到 Duffy 列車到站先影車外,入到車廂內又狂影一輪,為左影三個不同的車卡,要坐多一轉,D人去到樂園站落車,我就可以影到冇人,自己影完有人上車,我就讓開比人影!影完相要入場喇,一入場,先去取胡迪 fast pass,但係今日又遲左,十一點已經派完fast pass ,唯有晏D睇睇排幾耐啦!






























依家樂園仲賣緊情人節的商品,同場特定影相位,我當然要去影,果D特定影相位佈置得好靚,有個位幾隱閉,有攝影師替人拍照,我也影了!影完相去旁邊坐貢多拉,出去吹吹風,回來再去 shopping ,今期情人節主題產品都好 sweet,例牌有D煮食用品,主要係做甜品的工具,正好買些餐具,睇定邊D啱,走先買!跟住去 Duffy 果邊,在鬼屋前見到有得排隊影 Shellie May 我又去排,在公園排隊可以坐石櫈,但係張櫈好冰凍,明明有人坐緊,都係好冰凍,今次同 Shellie May 影相好開心!呢部分的公園亦加了些長椅,還有cup cake 賣,我買左一個,因為鐘意隻心型碟!
































食完 cup cake 去 Mermaid 果邊,呢邊D遊戲較適合小朋友,在裡面的鯨魚商店,就如置身鯨魚體內,今天才發現鯨魚的眼睛是會郁的!原本想玩地心探險,但好多人,所以冇玩,出返去入口果邊食野,去我最喜歡的 Portofino 餐廳食野,食完去 shopping 喇!有些東西最後還是沒有買,因為擔心大重了!買完野睇左夜間海上表演同埋煙花就走喇!

出返新宿,去左華盛頓酒店的居酒屋食野,食完返酒店休息,明天走喇!時間過得好快!






1 則留言:

crystalcake 說...

Duffy~ how cute <3

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...