星期四, 12月 03, 2015

慢遊東京 Day 4 - Skytree

















今日瞓晏左小小,出發去 Skytree,我很喜歡這個地方,多野食,多野睇!自從第一次來已經很喜歡,只上過去"樹頂"觀望一次,因為人龍太長了,太花時間,而且高的地方,不適合我呢D畏高人仕!

去到先食野!今日食鰻魚!呢度有兩間鰻魚店,之前食過另一間,呢間在門外可以見到個炭爐,明火燒鰻魚,試試佢先!未到 lunch time,都有唔少客,叫左個 set,另外叫一個燒鰻魚肝!鰻魚咁幼,個肝自然好細!所以一碟仔,得幾粒,脆脆地,唔算好好食,叫做試過就算!鰻魚燒到外皮脆脆地,味道同另外一間差不多,都好食!





















食完野行街,買手信!呢度有個 outdoor 位置,做緊聖誕market,好多間小屋賣野食同飲品,幾好氣氛,Skytree 外牆有投影表演,好靚!好好氣氛!睇得好開心!唔覺唔覺又天黑,晚餐在 Skytree食埋,上左去31食肆數層,呢層有大玻璃,望出去都睇到附近景色!當上在樹頂!上次食過蟻月的牛腸鍋,今次試鐵板燒!在蟻月旁邊的摩天樓!
























今晚都頗滿坐,但仍然有圍繞鐵板燒坐的位置!呢度有幾款套餐,叫左¥10800的 set ,有海膽、鵝肝、鮑魚、全隻龍蝦、黑毛和牛,呢餐真係三高!我諗好多人食呢個餐,見師傅一次過整好多份,龍蝦好新鮮!睇住一落鐵板時仍彈跳,師傅要用蓋,蓋住一陣!食物質素高,物有所值!






返到酒店,曬冷先! show 晒戰利品!明明冇乜買野,點解影出來咁多野!^_^"

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...