星期二, 12月 01, 2015

慢遊東京 Day 2 - 築地、迪士尼海洋

















今日去迪士尼,例牌去一轉築地,好友介紹了一家叫鮨國的壽司、刺身店,今次要去試,去到築地場外巿場,先行一陣,見到大大個吞拿魚魚頭,影張相先,跟住去搵鮨國,要等位,我前面有兩個,後面有兩個,店內有五、六張四人枱,6、7個壽司 bar 枱,等左廿分鐘左右, bar 枱有人走,前面兩個坐左,下一張到我,跟住有張四人枱走,但係唔入人住,我諗我一個人,因為冇撘枱、冇掉位,所以唔比大枱我,而我未入坐,後面果兩個都唔可以入,等左5分鐘先有人走,剛好是 bar 枱,我可以入坐了,我坐低之後,後面果兩個先可以入坐!好友介紹了海膽飯,我另外叫了兩隻牡丹蝦,個飯鋪滿海膽,雖然唔係好厚的一層,不過都好吸引,太多可以會 over 左,兩隻唔算好大隻,不過都有隻筷子咁長!我唔客氣喇!好好味!好正!果然冇介紹錯!













食飽就去迪士尼喇!今次遊一下火車河,搭去迪士尼酒店影相,酒店外型好靚,入去睇睇,影左小小相先去海洋,聖誕節主題已經推出,好靚呀! 出左一款 Duffy X Steiff 的 Duffy and Shellie May ,買返一對先!今年 Duffy 聖誕服飾唔太吸引,所以都唔買,想買家品又冇乜啱,只係買左 Winnie the Pooh 矽膠蓋同米奇飯勺,見到有猴年造型的公仔,迎合返中國人每年生肖,今次在樂園冇乜收鑊,早小小走,出返去新宿食野,去左華盛頓酒店食燒烤,貪佢近近地,返酒店方便D!














沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...