星期三, 11月 11, 2015

裝修大作戰 - 15





















終於到交樓日子喇!

約左迷你倉今日交倉,一早先去取門鎖,店員講解點樣 set 密碼和使用方法,然後返去取行李,坐的士返屋企,放低行李,然後去街市買野拜四角,落樓下燒埋衣紙。跟住到窗簾公司來裝窗簾,原本廳用兩層窗簾,點知唔夠位!因為上來度尺果陣未裝櫃,我唔記得同窗簾公司講有個櫃!佢地唔知,所以裝唔到!咁唯有裝一層,另一幅窗簾做spare!

整完窗簾,出返旺角去迷你倉交倉,今次有6、7個大漢搬!上次得兩個!上次搬來的時候,有五十幾箱,今次搬走,有六十箱,買多左幾箱野!佢地好快搬晒D野上車,跟佢地車返屋企,我上樓先,昨天已做了清潔,比預期清潔得多,基本上可以立即入住,我也是定了今天入住!

裝修公司的人也上來看看,我暫時都覺得滿意,晚上開始執野!最緊要攪掂張床先!舖左上次旅行買的溫泉床墊,雖然話單人床 size ,其實雙人床都夠!好快執左十幾箱野,不過全屋仍然有陣裝修味,開晒所有窗通風,等D味快D晒!




















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...