星期五, 12月 05, 2014

一個人的東京之旅 Day 4 - 秋葉原、Skytree



















今日去秋葉原,去到秋葉原的火車站月台,見到有家賣牛奶的店,由於只賣牛奶,所以有很多選擇,選了一款,玻璃樽裝,即買即飲,正!

係人都知秋葉原係宅男專區,不過我今次唔係去買電玩、figure之類,而係去神田万世橋,呢度係由一座紅磚橋改建而成的商場,地方不算很大,橋的邊是河,橋頂是火車軌,知道這裡有家餐廳,就在兩條路軌的中間,一早到來,就是想來食早餐,樓下的商店未開門,但可看到玻璃門入面是甚麼商店,主要是一些食店,也有賣酒的,今日好凍,行入去室內,去揾今日目標餐廳 N3331 ,店子剛開門,全店只有我一個客,這裡的食物選擇不多,我叫了一客咖哩飯,店子是長方形的,因為在兩條路軌中間,兩邊都有JR 中央本線列車經過,火車不斷經過,覺得好有趣!老實說,這裡食物選擇不多,質素普通,最大賣㸃只是睇火車!







































食完野在商場行下,這裡有一處是展覽室,介紹這座橋的前身和歷史,有一個樓梯位置,投影了一些雪花圖案,又播緊音樂,室內暖暖地,幾好氣氛,最重要係冇人,可以點影都得!影完相,睇完介紹,見到仲有商店,有D藝術小品、傢俬、服裝之類的店,在這𥚃消磨了些時間後,去返火車站附近行,睇下D Figure 公仔!

跟住去 Skytree !好喜歡去 Skytree,商場夠大,有排行,先去食D野,去左食鰻魚飯,這𥚃有兩家鰻魚飯店,選了一間裝修看起來比較傳統的,店內的人不多,可能過左午餐時間吧!叫了一個 set,有埋湯同埋前菜,味道都唔錯!

食飽就去行街!呢度有間賣啤酒的店,叫做世界のビール博物館,門口有座啤酒山!跟住又去買左杯軟雪糕,個脆筒係黑色的,雪糕奶味濃,好滑!在商場行左幾個鐘,買左小小野就走喇!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...