星期一, 7月 29, 2013

招收怪獸大學生 @ Disney
















今個夏天,大部份時間都落雨,呢日難得無落雨,但係好悶熱,仍想入園玩怪獸大學的招收大學生!

在電影怪獸大學上畫前,迪士尼有配合宣傳的活動,平時的行政大樓改建成大學的一部份,一去到門口,已見兩條人龍,一條排隊影怪獸大學學生證,另一條龍,就係同大眼仔影相,今天不見毛毛,只有大眼仔一個,當然要影下佢,我諗之後都好難再見到佢!花了很長時間排隊,影完大眼仔冇即刻去影學生證,要凉下冷氣先!去商店行下,好似無左喜羊羊!定係我睇唔到呢?anyway 喜羊羊的出現,令不少迪士尼 fans 失望,見迪士尼的 facebook常有 fans 對此不滿,希望真的下了架!

行一陣就去影學生證,在室外排完隊,入到室內舒服得多了,一入室內,又分左兩條隊,一條影毛毛和大眼仔,另一條排兩個 photo booth ,先用全年證過機,然後影相,可以連拍三張相,影完之後,不是立即取證,而是去晒相店揀相,付款 $40,取證,大部份人都扮毛毛嚇人的姿勢!我反而正正經經影!

今天的飛天巡遊提早了,因為加了水花巡遊,這水花巡遊每年夏天都有,在這炎熱的天氣下,有點水噴下無咁熱,不過要小心相機了!睇完巡遊去睇米奇金獎,因為都有一段時間無去睇!今日好多人,始終是暑假,所以無去玩迷離莊園,下次可能要暑假後才去了!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...